Kia Sportage святкує своє 30-річчя випуском Ювілейної Версії (Anniversary Edition)
2023-09-26Kia Sportage святкує своє 30-річчя випуском Ювілейної Версії (Anniversary Edition).
Kia Sportage святкує свій 30-річний ювілей, сягувши позначки в 7 мільйонів проданих автомобілів. Саме стільки екземплярів моделі п’яти поколінь було передано клієнтам в усьому світі.
- Незабаром буде представлена спеціальна версія цього культового C-SUV, з численними вдосконаленнями, що неодмінно оцінять споживачі.
- Anniversary Edition – лімітована версія, що демонструє історію бренду, а також його електрифіковане майбутнє, буде доступна у офіційних дилерів в Україні вже незабаром.
6 вересня 2023 року – Sportage, популярний компактний позашляховик Kia, досяг важливої віхи свого розвитку. На сьогоднішній день у світі продано понад 7 мільйонів екземплярів Sportage, який займає визначну позицію в автомобільній промисловості як одна з найуспішніших моделей Kia, а з 2015 року він навіть є бестселером бренду. Модель має багату спадщину тривалістю в 30 років і 5 поколінь. З моменту дебюту в 1993 році Sportage став синонімом інновацій, стилю, що захоплює, а видатних характеристик.
«Протягом 30 років для п’яти поколінь Sportage формула успіху моделі дійсно залишалася незмінною», – говорить Александр Папапетропулос (Alexandre Papapetropoulos), директор з питань продуктового портфелю та ціноутворення Kia Europe. «Його беззаперечна досконалість на дорогах та виразна зовнішня привабливість захоплюють людей у всьому світі. На честь цієї культової моделі ми дуже раді запустити ювілейну версію Kia Sportage, яка виводить комфорт і стиль на новий рівень. Ця версія підкреслює історію бренду, а також демонструє його майбутнє».
Більше комфорту, ще більше стилю: Anniversary Edition.
Anniversary Edition представлена в Європі наприкінці вересня та поступово буде поширена на всі ринки. Вона принесе численні вдосконалення, які підвищать значну розкіш і привабливість моделі.
Чорні контурні лінії на дверях та на спойлерах, а також нові декоративні вставки з темним хромованим покриттям спереду, ззаду та збоку створюють ще більш стильний вигляд і будуть представлені ексклюзивно в Ювілейній Версії.
Затемнене скло, спортивні 19-дюймові легкосплавні диски в глянцевому чорному кольорі та темні хромовані накладки також посилюють привабливість зовнішнього вигляду Sportage. Нарешті, ювілейна версія буде доступна в абсолютно новому кольорі під назвою Залізний Сірий (Wolf Grey). Інші доступні кольори кузова включають Deluxe White, Penta Metal, Wolf Gray і Experience Green.
Ретельно виконана обробка сидінь із замші та штучної шкіри в інтер’єрі забезпечують водієві і пасажирам відчуття високої якості. Так само, як передні сидіння з електроприводом, функції підігріву сидінь і керма, а також додаткове освітлення (moodlamp). Два 12,3-дюймові екрани та функції розумних клавіш завершують вишуканий інтер’єр. Anniversary Edition пропонує новий спеціальний пакет кольорів інтер’єру Midnight Green (якщо вище перекладали залізний сірий, напевно, тут також треба переклад), який також підкреслює преміум-клас в Sportage.
Шлях досконалості: п’ять поколінь Kia Sportage
У певному сенсі Anniversary Edition є вершиною тридцятирічного прогресу та інновацій моделі. Найперше покоління Kia Sportage було представлене в 1993 році, і з самого початку це була новаторська модель. Оскільки в Sportage був застосований інший підхід, ніж у більшості позашляховиків того часу, він зарекомендував себе як компактний позашляховик, що поєднував просторий салон традиційних позашляховиків зі спортивними ходовими характеристиками седана. Так, Sportage став піонером у новому сегменті ринку як перший справді міський SUV.
У другому поколінні (2004) якість і безпека були пріоритетом. Зокрема, Sportage отримав нову сучасну платформу, що сприяла великому успіху другого покоління - було продано вдвічі більше Sportage, ніж його попереднього покоління.
Зосередившись на досвіді водіння, якості та безпеці, в третьому поколінні Sportage (2010) виробник зробив акцент на дизайн, що привернув особливу увагу завдяки представленню решітки Tiger Nose.
А четверте покоління моделі (2015), з абсолютно революційним дизайном, виділялося підвищеною зручністю та покращеними функціями безпеки. Були застосовані новітні передові системи допомоги водієві (ADAS). Водночас завдяки застосуванню зменшених двигунів Sportage зміг розширити свою клієнтську базу в сегменті C-SUV. Починаючи з цього покоління, Sportage залишається бестселлером Kia.
Sportage п’ятого покоління (2021) вийшов зі збільшеними пропорціями позашляховика середнього розміру та з новим вдосконаленням своїх вже значних функцій безпеки, представивши мультиструктурний кузов. У той же час кросовер став ще більш візуально привабливим завдяки застосуванню філософії дизайну Kia «поєднання протилежностей» («Opposites United»), яка ще більше вдосконалила привабливий зовнішній вигляд Sportage. Застосування додаткових електрифікованих варіантів (наприклад, гібрид і електро-гібрид, що підключається до мережі, на доповнення до раніше представленого «м’якого» гібриду) отримало широке визнання та допомогло продовжити традиції Sportage в сфері інновацій та прогресу.
Продовжуємо рух: ніколи не зупиняємося на досягнутому
Так, цією спадщиною можна пишатися, але Kia та Sportage і не думають «спочивати на лаврах». Ювілейна версія вшановує та відзначає спадщину Sportage, в той же час зосереджується на ще яскравішому електрифікованому майбутньому бренду вже зараз, метою якого є перехід до статусу постачальника екологічних рішень для мобільності.
Завдяки перевіреному досвіду дизайну, вдосконалення та застосування нового, Sportage став уособленням нового бренду Kia. Це потужна демонстрація того, що можливо досягти завдяки відданості пошуку нового досвіду та натхненню на пригоди у дорозі.
________________
Kia Європа
Kia Europe — це європейський підрозділ продажу і виробництва корпорації Kia — глобального бренду мобільності, який створює інноваційні, новаторські та провідні рішення екологічної мобільності для споживачів, спільнот і суспільств у всьому світі. Як постачальник рішень для стійкої мобільності, Kia очолює популяризацію електрифікованих і акумуляторних електромобілів і створює все більший спектр мобільних послуг, заохочуючи людей у всьому світі випробовувати найкращі способи пересування. Штаб-квартира Kia Europe, розташована у Франкфурті, Німеччина, налічує понад 5500 співробітників із 37 національностей на 39 ринках Європи та Кавказу. Він також контролює європейське виробництво на сучасному підприємстві компанії в Жиліні, Словаччина. Інноваційні продукти Kia продовжують отримувати велике визнання, зокрема електромобіль EV6 на акумуляторі став першим корейським автомобілем, який отримав звання «Автомобіль року в Європі» у 2022 році. Додаткову інформацію можна знайти тут: www.press.kia.com
«ФАЛЬКОН-АВТО» - офіційний дистриб’ютор Кіа в Україні.
Входить до складу компаній Корпорації «УКРАВТО». Понад 14 років забезпечує лідерство бренду Kia на ринку нових легкових автомобілів України. Складовими успіху компанії та лідерства Кіа в Україні є ретельне врахування вподобань українських споживачів в плануванні поставок автомобілів, виведення на ринок інноваційних моделей та рішень Kia, забезпечення постійної наявності автомобілів в автосалонах та можливостей фінансування покупок (програми кредитування від Банків, лізинг), високий рівень обслуговування згідно з корпоративними стандартами Кіа, освітні програми для персоналу дилерів. Офіційна дилерська мережа «ФАЛЬКОН-АВТО» є однією з найбільших в Україні. Додаткову інформацію можна отримати, звернувшись до pr@falconauto.com.ua